13 september 2008

Mijn dag kan niet stuk

Vanmorgen vroeg op gestaan om de tekening van de Amescador af te maken, afgerond en klaar voor verzending voor diegene die hem leuk vind.
Na een aantal bakkies koffie zijn we vertrokken naar het gemeentehuis hier in Zwijndrecht!
Ook hier weer leuke foto's kunnen maken die later zijn terug te zien op mijn blog.

Het is al weer 12 uur, ff eten en hup in de auto naar Doorn, Chantal mag shoppen voor haar verjaardag en ik....ik ga op zoek naar de familie Rebergen.
Het is maar een klein stukje lopen vanaf de Amersfoortse weg naar het Atelier van de familie Rebergen, en ja hoor ze zijn nog thuis ook.
Ze waren toch wel een beetje verrast met mijn komst en gezien dat ze het ontzettend druk hadden met de verbouwing van hun aangrenzend Atelier namen ze toch wel de tijd om het een en ander te laten zien en te vertellen.

Ik ben terug gelopen naar de winkel waar Chantal nog steeds aan het shoppen was en ik vroeg haar camera.
Teruggelopen en de volgende foto's gemaakt van de Amescador van de familie Rebergen.

Wout en Dianne, bedankt voor jullie kostbare tijd!
Mocht er nog iemand zijn die een schilderij van zijn bus wil laten maken moet maar eens kijken op de website van Dianne, haar passie is schilderkunst. http://www.atelierpurple.nl/






















Geen opmerkingen: