15 september 2010

Mijn collega Aart B. liet mij een mooie website zien van detailfoto's van auto's, dus ik dacht...ga ik ook even uitproberen.
Ik moest alleen goed opletten dat de detailfoto's wel algemeen herkenbaar moeten zijn anders is het niets waard.
Vorige week een zaterdag naar de kevermeeting geweest en daar stond een mooi blauw exemplaar en die was hier erg geschikt voor.
Bij het aflopen van het terrein spotte ik nog een mooie Porsche en daar zat ik dan weer :)

Afgelopen zaterdag ritje naar Alphen aan den Rijn voor een flistbezoek aan de 28e oldtimer meeting.
Wij kwamen uit bij vriendelijke mensen die een aantal Rolls Royce's hadden staan uit de prive collectie van de heer F.Bezemer.
Heel bijzonder voor ons was dan ook dat we mochten plaats nemen zowel voorin als achterin om mooie een paar mooie detailfoto's te maken.
Supercool toch?
(Klik op de foto voor een vergroting)











Geen opmerkingen: